Про мене



Анкета                           
     1.    Прізвище, ім'я,  по батькові
Оніщук Ганна Адамівна
  2.    Навчальний заклад,  який закінчила
Рівненський державний гуманітарний університет, 2011 рік, магістратура, спеціальність «Фізика та інформатика»
   3.    Предмет, який викладаю: інформатика
  4.    Кваліфікаційна категорія
 Вища категорія
   5.    Тема досвіду
    "Використання інтерактивних технологій та активних форм на уроках інформатики"  
    . 6   Місце роботи
Зарічненський ліцей №1
вул. Харківця, смт. Зарічне Рівненської області
    . 7   Педагогічний стаж
13 років
    8.    Мова викладання:Українська
  9.  Педагогічне кредо: Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна.
В. Сухомлинський


Автопортрет «Я – педагог і особистість»
 Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,
 він — досконалий учитель.
Л. М. Толстой
Я вчитель… Безліч разів з гордістю повторюю цю фразу у різних життєвих обставинах!  Але хто такий учитель? Професіонал, який володіє предметом і методикою його викладання? Психолог, який знайшов ключ від дитячих сердець? Так, але цих двох умов недостатньо. Треба любити свою роботу, як би не пафосно звучали ці слова, любити дітей, любити свій предмет.
Для мене бути учителем – це  жити, бути привабливою, харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі й душа.  Учитель – вічний учень (поки навчаюсь – я жива, як учитель, цікава, як людина). Інтерес до долі дитини – крок до взаєморозуміння. Радіючи малому – осягала велике. Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. Немає на світі не талановитих дітей, є глухі й сліпі дорослі, які не вірять, або бояться вірити в те, що їхня дитина – особистість. Тому вирішила на уроках інформатики  «боротися» за кожну іскру  дитини, обравши педагогічну проблему: «Використання інтерактивних технологій та активних форм на уроках інформатики».
Мета моєї педагогічної діяльності – формування високо інтелектуальної, творчої особистості, здібної креативно мислити та бути компетентно підготовленою до життя. Тому під час викладання інформатики навчаю учнів вмінням формулювати запитання та знаходити на них відповіді, мислити (в подумках і в голос), висловлювати власні думки щодо пошуку істини та вибирати серед них найбільш оптимальні. Бажання дитини вчитися в великій мірі залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. На уроках використовую інноваційні форми роботи та технології:  інтерактивні,  ігрові, індивідуальні та групові. Саме інтерактивні технології сприяють збагаченню і розвитку творчого потенціалу як вчителя так і учня, розкриттю здібностей дитини, бажання і уміння вчитися, творити, відчувати радість пізнання.
Сьогодні суспільство висуває перед учителем нові вимоги. Сучасний учитель - це організатор діяльності на уроці.  Сучасний учитель - учитель-дослідник, науковий керівник учнів. Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною  ХХІ століття.
Вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені  людину, яка  живе їх інтересами.